Sylwester w Coco

Temat dostępny też na forum: Sylwester w Coco
Latynoskie rytmy, karnawał i pióra...W tym roku postawiliśmy na zabawę i show w wykonaniu warszawskiego dj Eda Szynszyla, który znany jest ze swoich występów i budowania nastroju na imprezie.Chcemy wciągnąć do szaleństwa karnawałowego połączonego z tańcami i spowodować by impreza była wspominana jeszcze długo...Sylwestrowe Menu:ZUPA:- Brazylijska Czarna Zupa (z wołowiny, kawy i ...
więcej
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

w tamtym roku byla bieda

malo osob, zero klimatu

:)

bdb jedzenie, swietna muzyka, chociaz przydaloby sie troche typowo sylwestrowych kawalkow, procz samej muzyki brazylijskiej, minusem bylo to ze na parkiecie bylo strasznie goraco

Bardzo fajny klimat:))

Sylwester w "Coco" uważam za udany, jestem mile zaskoczona muzyką gdyż wraz z moim towarzystwem spodziewaliśmy sie typowo oficjalnej muzyki latino, a tu miła niespodzianka:))Dj Szynszyl fajnie poprowadził imprezę i puszczal fajne znane kawałki, klimat również był bardzo fajny:)Jedzenie ogólnie bylo dobre, tylko było ciężko dostać się do stołu szwedzkiego ale tak to oki, kelenerki dbały o każdy stól i niczego nir brakowało nam:))polecam gdyż naprawdę Sylwester był udany!!!

jestem na tak! Początkowo Dj Szynszyl nie bardzo sobie radził w doborze piosenek, jednak zrewanżował się puszczając kilka przednich utworów co spowodowało że parkiet się zapełnił. Jedynym minusem był brak klimatyzacji,mam nadzieje ze w przyszłym roku również zagoszczę w Coco. pozdrawiam panią w okularkach która chodź była sama świetnie się bawiła z pewnym młodzieńcem:)

tylko zarcie bylo ok

reszta beznadziejna, za ta cene w innych miejscach byl wypas, zaluje

Inne tematy z forum

Targi Ezoteryczne (37 odpowiedzi)

Targi Ezoteryczne GDAŃSK - magia po raz pierwszy nad morzem! Zapraszamy całe Trójmiasto na...

Mecz Gwiazd 3LK (3 odpowiedzi)

Koszykarskie emocje, ekstraklasowi trenerzy i prawdziwe widowisko - Mecz Gwiazd 3LK 2026 już w...