Odpowiedź obiektu:
Dzień dobry Pani Żaneto,
Dziękujemy za czas, jaki poświęciła Pani na przedstawienie swojej opinii. Bardzo prosimy o uściślenie słowa "niezjadliwe". Coś co jest niezjadliwe musi być albo surowe, albo zepsute, a doskonale wiemy, że takiego jedzenia nie było na imprezie.
Jeśli zasugerowane przez nas dania nie przypadły Pani do gustu, jest nam bardzo przykro, natomiast menu było ogólnie dostępne przed Sylwestrem. Jeśli nie znalazła Pani tam nic dla siebie, może dobrym pomysłem było rozważyć inną opcję?
Jest Pani jedyną osobą, która zgłosiła nam jakiekolwiek uwagi co do Sylwestra. Wszyscy inni goście byli zachwyceni, o czym świadczą e-maile, które od nich dostajemy.
Jest nam naprawdę przykro, że zabawa Sylwestrowa się Pani nie udała. Żałujemy, że akurat u nas tak się stało. Ale jesteśmy w 100% przekonani co do jakości naszego jedzenia (co do smaków, to o nich podobno się nie dyskutuje jak i o gustach).
Wydaje nam się, że Pani opinia jest bardzo niesprawiedliwa, ale to już poddajemy Pani pod rozwagę...
Pozdrawiamy serdecznie!
0
0