Szkoda mówić
Muszę przyznać, że zawiedliśmy sie na firmie, a dokładnie na dziale : zwroty, na niejakiej Pani Małgorzacie (imię zapamiętaliśmy).Mieliśmy do zwrotu jedną paczkę paneli i jedną listwę.Jako dowód zakupu okazaliśmy wydruk otrzymany w dziale sprzedaży z nazwa asortymentu i potwierdzeniem zapłaty oraz potwierdzenie zapłaty za transport. Pani to zupełnie nie wystarczało, potem po konsultacji z kierownikiem (sama jest zastępcą) stwierdziła, ze owszem przyjmie ten towar , ale musimy napisać oświadczenie, niestety nie mieliśmy dowodów osobistych . W tej sytuacji łaskawa pani powiedziała, że możemy zgłosić się do niej owego dnia do godz 16 -tej. Byliśmy o 15 tej , pani już nie było. Była inna , przykre, ale myśląca logiczniej od poprzedniej (zastępcy kierownika) , bardzo miła. Przyjęła towar na podstawie tych samych dowodów , które okazywaliśmy poprzednio, odznaczyła coś w komputerze. Kiedy mąz przedstawił sytuację, była zaskoczona, twierdzac, ze to oczywiste , że kupiliśmy te panele w tym sklepie, mając takie wydruki. Bardzo bym sobie życzyła, by pracowali tu ludzie naprawdę myślacy , a przede wszystkim otwarci na klienta. W ten sposób straciliśmy i czas i paliwo, kto nam to zwróci?