Szukam pracy

Szukam pracy w biurze lub jako fakturzystka ale niestety nie mam doświadczenia w pracy biurowej i odbijam się od drzwi. Chce pracować i nabyć doświadczenie . Ponoć nie ma ludzi do pracy. Guzik prawda . Ludzie są tylko pracodawcy szukają niewiadomo kogo. Wzięłam nawet staz z U.P i co tam tez rekrutacja. Ręce opadają. Potrzebuje pracy . Może ktoś coś? Będę wdzięczna. Tylko nie handel.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Teraz zima jest to jeszcze pajacują 90 procnt firm to buraki co w latach 90 pozmieniali se plakietki z sekretarza partii na demokratycznych pracodawców , szczegulnie w Gdańsku udawane jest przez Budynia że zarobki w Gdańsku to 4k i bardzo dobre warunki , ja proponuję ci szukać w Gdyni Sopocie lub poza trójmiastem do Warszawy bilet 70 zł a tam 5000 można zarobić po opłatach za pokój itd z 3000 zostanie ja też już nie planuje życia w Gdańsku bo się nie da w ogłoszeniach te same firmy które według prawa pracy powinny być dawno zamknięte więcej w budowlance jak 2700 nie zarobisz bo jest układ sycylijski chyba żę chcesz tyrać od poniedziałku do niedzieli wtedy może do 4000 tyś dociągniesz .
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nasze państwo jest chore.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Cześć,

Jak u Ciebie ze znajmością języka angielskiego?
Czy interesuje Cie umowa na zastępstwo na ok. 2 lata?
Praca w księgowości, 8-16, w Gdańsku.
Daj znać na adres hukhala@gmail.com
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Szukam pracy

Szukam pracy również jako kasjer w salonie samochodowym, w większych firmach gdzie jest kasa,sąd . Może ktoś coś wie. Z góry dziekuje .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum

Praca jest... takie spostrzeżenia. (40 odpowiedzi)

Przeglądając oferty na naszym rynku, widać jedno. Praca jest, ale za grosze. Dominują stawki od...

Uważajcie na GTS (Gruppo Trade Service)! (55 odpowiedzi)