Szukam znajomych z podobnymi hobby

Temat dostępny też na forum: Poznajmy się
Jestem nowy w trójmieście, blah blah blah, 21 lat nic z podtekstem seksualnym. Szukam ogólnie osób w podobnym wieku interesujących się czymś w stylu: Fantastyka, Gry za równo PC jak i konsolowe (RPG, MOBA, MMO etc.) ale również klasyczne tabletop takie jak Warhammer czy D&D z kartkami i użyciem wyobraźni do zabijania wyimaginowanych smoków. Do tego TV Shows(Np. Game of Thrones/Firefly/Community), Filmy i książki (psychologiczne/sci-fi/fantasy/horror/komedie), Grafika i design.. Ok trochę poleciałem z tymi detalami. Ogólnie lubię fajne rzeczy.

Chciałbym ogólnie wyskoczyć od czasu do czasu na jakiś sport/piwo/pizze/kebab/innedobrejedzenie/kino/walkę w barze lub pograć w coś przy czym zważając na fakt że pracuję to zapewne nie codziennie, ale ważne żeby mieć o czym ze sobą pogadać. Płeć nie ma znaczenia, kolor włosów również.

Jeżeli myślisz, że mielibyśmy o czym gawędzić (bez rozlania przy tym znaczącej ilości krwi) to napisz do mnie: cerealforall@gmail.com i zobaczymy co z tego wyniknie.

Pozdrawiam.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Szukam znajomych z podobnymi hobby

a maniak starych klasycznych gier konsolowych może być =)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Heh, takowy by się na mnie obraził za nie granie w klasyczne gry konsolowe ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

hehe wszystko wedle gustu...

No bo jakże inaczej :)

elo zaprażam do ekipy @: nwcg2@wp.pl

Jednak wolałbym zostać nieprażony.

Dobre :))

Nie chciałem dociąć, ale widać że ktoś napisał to w 5 sekund i nie wiadomo po co ..

Anyhow, odpowiedzi wciąż mile widziane~

trzeba było wpaść dzisiaj do amber expo, na festiwal gramy, pewnie byś kogoś poznał

Jakbym jeszcze o tym coś wiedział ... :)