Witam,
Ja walczę z nimi od zeszłego roku ( wrzesień/październik) - net mi działał super, aż jednego dnia lipa. Transfery na poziomie kilku kb. Dzwoniłem gadałem i nic nie pomogło - dopiero jak pismo złożyłem ( chyba podziałało) mam neta od grudnia :-). W lapie lub TV mogę oglądać, słuchać muzykę HD i inne materiały UHD.
Wszystko ładnie się skończyło, aaaa bym zapomniał dostałem od nich zniżkę, rabat na neta chyba 30% :-) na kilka miesięcy. Długo spokoju nie zaznałem, net działa, ale połączenia głosowe lipa. Na parterze przerywa, rozmowy rozłącza. Numerów mam kilka, sprawdzane było na różnych producentach Huawei P9, P9 lite, iphone6, S7 i lipa. W sumie najlepiej działa stary samsung gumowany on ma zasięg - dziwne co. Stara ale jara technologia. Te nowe "telefony" to już jak się zawieszą to nie można nawet baterii wyjąć.
Wracając do sedna tematu dzisiaj złożyłem telefonicznie reklamacje. Konsultant odpowiedział mi, że są dwa zgłoszenia - podepnie mnie pod najświeższe z 13.02.2017. Usterka będzie usuwana w połowie marca i potrwa do końca marca :-). Pewnie im pitolnął przekaźnik (trzeba kasy nazbierać na serwis).
Pewnie za kilka dni znowu zadzwonię, a potem wyślę pismo.
Najlepszy zasięg w naszym rejonie Banino ma Plus (dot. rozmów). Nasz rejon nie jest zbytnio rozbudowany masztowo. Obok mamy lotnisko i uzyskanie zgody na stawianie nowego masztu też kosztuje (albo chodzi o tzw. zakłócenia).No cóż myślę, że nasz rejon tak szybko się rozwija, że cała infrastruktura nie jest na to gotowa. Ta elektroniczna, jak i wodna nie wspominając o drogach, chodnikach.
Poczekamy do 2018r pewnie jakaś firma zawita w nasz rejon z certyfikowanym porządnym łączem.
Miłego dnia,
Martin
1
0