Dlaczego?
Po pierwsze dlatego, że na zadane pytanie mailowo, odpowiedź uzyskałem już dnia następnego rano zanim zdążyłem otworzyć oczy (inni serwisanci, do których również wysłałem tą samą wiadomość odpowiedzieli dopiero po upływie 24h, albo w ogóle). Do drugie po zadaniu pytania odnośnie awarii, Pan nie przyjechał od razu z całą skrzynką narzędzi, ani z chęcią wymiany połowy sprzętu, jak zwykle praktykuje się w naszym kraju, a podał kilka elementów które powinienem sprawdzić. I krok po kroku to zrobiłem. Przyjazd serwisanta nie był konieczny, gdyż uporałem się z usterką samodzielnie. Niby to takie proste, ale bez wskazówek niekoniecznie. W każdym razie, pralka działa, a usterka została usunięta. Dziękuję serdecznie za pomoc. Wszystkim rekomenduję ten serwis, przede wszystkim ze strony obsługi klienta. Miło, grzecznie i życzliwie. Takich ludzi dziś szuka się jak igły w stogu siana, ale na szczęście jeszcze są! I chwała im za to!