W ciągu niecałych dwóch miesięcy trzy awarie całego osiedla trwające cały weekend i kilkanaście krótszych!!!
Firma działa według prostego motto "niech klient zapłaci, a co będzie potem to pomyślimy". Awarie są bardzo częste, a Homenet reaguje na nie bardzo niechętnie. Co jednak najgorsze, poza godzinami pracy BOK nie ma w ogóle możliwości zgłoszenia awarii. Pracownicy Homenet w piątek o 17 kończą pracę i idą do domu, a jeśli o 17.15 przestanie działać internet to trudno - do poniedziałku możesz zapomnieć o jakiejkolwiek reakcji. Istnieje co prawda niewielka nadzieja, że w poniedziałek odbiorą telefon i nawet już około wtorku zaczną się zastanawiać, czy coś z nim zrobić.
Spodziewam się, że poniżej firma Homenet odpowie, jakoby całodobowy hotline dla klientów był w fazie wdrożenia i wkrótce zacznie działać. Powtarzają to już od ładnych kilku miesięcy. To rzeczywiście skomplikowana procedura: zakupić telefon komórkowy i wręczyć go dyżurującemu pracownikowi.
Podsumowując: jeśli oczekujesz internetu działającego w kratkę i providera, który skrzętnie będzie usuwać ze swojej strony www historię informacji o awariach (marketing, a jakże), to jest to firma dla ciebie.