ocena (1)
Ja jestem bardzo zadowolona:)
ostatnia odp. 12 lat temu
AlKa
Stanowczo odradzam. (4)
Usluge UPC internet posiadam od miesiaca i juz widze ze podpisujac umowe...
ostatnia odp. 12 lat temu
Paweł C
Odkrywam głęboko schowane kontakty: (1)
Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów
801 94 94 80 z telefonów stacjonarnych...
ostatnia odp. 12 lat temu
jan
amatorszczyzna (1)
ciężko sie z nimi "rozstać" .nie zauważyli że zrezygnowałem z internetu i...
ostatnia odp. 13 lat temu
Zbigniew
S - opinia (1)
Dodzwonienie się do UPC graniczy z cudem.Kiedy wybiera się opcję pomoc...
ostatnia odp. 13 lat temu
S
Bye bye UPC!!! Nie wiem dlaczego jeszcze tam jestem... Ale zmieniam to juz dziś! (4)
Pewnie tylko lenistwo tłumaczy to, że tkwię jeszcze w UPC... Ale zbliżają się...
ostatnia odp. 13 lat temu
No mercy
bandytyzm (3)
po okresie trwania umowy pomocyjnej 2 letniej, konsultant stwierdzil ze w...
ostatnia odp. 13 lat temu
bobo
Totalna porażka (1)
Szanowni państwo korzystam już chyba ponad 5 lat z usłg Solution
który to...
ostatnia odp. 13 lat temu
niezadowolony-gośc
Multimedia SA - przykład firmy mającej klienta gdzieś (2)
Moja historia z tą firmą zaczęła się dawno temu, od przeszło kilku lat mamy...
ostatnia odp. 13 lat temu
Tomek
Brak nadal TV Lokalnych w UPC Trojmiasto,Mamy za to TVN Warszawa.Zenada. (2)
Najwiekszy operator kablowy w Trojmiescie,a nadal od dawna niema w ofercie...
ostatnia odp. 13 lat temu
zxcv
obsługa klienta przy ul. Czyżewskiego - SKANDAL (4)
2 dni temu byłem oddać dekoder hd po rezygnacji z usług tv i...
ostatnia odp. 13 lat temu
niezadowolony klient UPC
rys - opinia (2)
kiedyś bylo wszystko ok ale teraz tylko liczy się kasa a nie jakosc...
ostatnia odp. 13 lat temu
rys
Kablówka (3)
Wymieniłem swój dekoder na nowy model z możliwością nagrywania no i zaczęły...
ostatnia odp. 13 lat temu
Jaroisław
hmmm (2)
jestem klijętem firmy multimedia polska hmm niestety kończą mi się...
ostatnia odp. 13 lat temu
ROBERT
DNO (2)
fatalna obsługa, brak kontaktu w przypadku awarii - słowem jak działa ok, ale...
ostatnia odp. 13 lat temu
g77
czeste awaria, kiebska obsluga klienta (1)
ostatnia awaria trwala ponad dobe ;/ Pani mi z biura mowi, ze nikt wczesniej...
ostatnia odp. 13 lat temu
klient tiwis
a ja o dziwo zadowolony i nie jestem pracownikiem UPC :) (2)
Jak w nagłówku , jakoś telewizji wręcz znakomita , kanały HD powalają ,...
ostatnia odp. 13 lat temu
davinci
Juz ich nie musze znosc (1)
oferta programowa fatalna, jakosc odbioru rewelacyjana o ile przyjmiemy...
ostatnia odp. 13 lat temu
mick
Kompletny brak obsługi klienta - KLIENT DLA NICH NIE ISTNIEJE (4)
Ich klientem można zostać bardzo szybko - wystarczy zadzwonić i już w...
ostatnia odp. 13 lat temu
Leszek
masakra a nie firma (1)
całkowity brak profesjonalizmu. Konsultanci są bardzo niesłowni. Na pewno...
ostatnia odp. 13 lat temu
Marek