Totalny brak kontaktu.

Zamówiłem w tym sklepie pierwszy i na pewno ostatni raz.
Po zamówieniu mail z linkiem potwierdzenia zamówienia i presja aby jak najszybciej uregulować płatność. Po wykonaniu tych zaleceń telefon z obsługi , że nie mają na stanie i że może coś innego. Zażyczyłem sobie zwrot płatności i do dzisiaj czyli 2 tygodnie od dokonania wpłaty pieniędzy nadal nie zwrócono mimo wysyłania dwukrotnie maili do działu obsługi i księgowości. Kontakt telefoniczny nie możliwy. Zastanawiam się czy wynająć firmę windykacyjną bo nie mam siły dalej odbijać się od ściany ignorancji.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mam inny problem z tym sklepem, zamówienie 16.11, za przedmiot zapłaciłem z góry. Do dzisiaj nie mam żadnej inf. na temat zamówienia infolinia jest nieczynna... Dodam tylko, że przedmiot jest mnie potrzebny do zakończenia prac przy ocieplaniu domu przed zimą...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0