Odpowiedź obiektu:
Szanowny Panie,
Odpowiadając na Pana uwagi dotyczące naszej telewizji pragnę wyjaśnić kilka kwestii:
- podczas instalacji/aktywacji technik podłącza i sprawdza jakość sygnału na odbiorniku abonenta. Weryfikacja następuje przy abonencie lub przy jego reprezentancie, który potwierdza poprawnie wykonaną aktywację usługi własnoręcznym podpisem. Mogę założyć, że wtedy wszystko dobrze działało.
- jeżeli problemy pojawiły się w późniejszym terminie to należało zgłosić problem do naszego biura, tak byśmy mieli szansę sprawdzić i usunąć problem. Nie jesteśmy w stanie na bieżąco sprawdzać poprawności działania usług u wszystkich naszych klientów, ponieważ jest to niemożliwe przy ilości Abonentów, która korzysta z naszych usług. Jeżeli nie otrzymaliśmy sygnału od Abonenta o problemie to nie wiemy, że takowy nastąpił i nie możemy mu przeciwdziałać. Czy zgłaszał Pan problemy z naszą telewizją cyfrową?
- Pisze Pan, że kiedyś napisał Pan reklamację do nas i nie otrzymał żadnej odpowiedzi. Taka sytuacja jest bardzo dużym błędem z naszej strony za co bardzo Pana przepraszam. Gdyby byłby Pan skłonny napisać (np mailowo na adres marketing@biall.net.pl) kiedy to się wydarzyło to moglibyśmy zweryfikować kto i dlaczego popełnił taki błąd.
- Pisze Pan, że w firmie BIALL-NET za wszystko trzeba płacić i to niemało. Nie zgodzę się z tym stwierdzeniem. Wszystkie opłaty można znaleźć na naszej stronie w cenniku usług i jeżeli porówna Pan je z cennikami innych firm to nie ma zbyt dużej różnicy w tych opłatach. Jeżeli problem dotyczy naszego sprzętu lub naszej sieci to na pewno żadnemu Abonentowi nie zostanie naliczona żadna opłata serwisowa. Taka opłata może zostać naliczona gdy po przyjeździe technika okaże się, że to z winy Abonenta pojawiły się problemy.
- pisze Pan, że każda konkurencja będzie lepsza. Czy sprawdził Pan wszystkich naszych konkurentów by wyrażać takie opinie? My możemy podać wiele opinii byłych klientów konkurencji, którzy mieli problemy ze swoimi operatorami i przyszli do nas, gdzie są bardzo zadowoleni.
Podsumowując: zachęcam do kontaktu z nami tak byśmy mogli usunąć problem. Pisze Pan, że korzysta z naszych usług już od 3 lat więc mogę zakładać, że do tej pory nie było większych problemów, gdyż nie dość, że wytrzymał Pan z nami tyle czasu to jeszcze niedawno skorzystał z usługi telewizji cyfrowej. Myślę, że nasi technicy szybko i skutecznie usuną usterkę.
0
0