Tragedia. Pretensjonalna obsługa klienta, bardzo słaby kontakt...
Kupiłam narożnik w Agata Meble w Gdańsku. Zadzwoniłam do placówki DTS aby sie upewnić co do godzin transportu oraz kosztów dowozu. Zostałam poinformowana ze są dwie obcej od 10-15 oraz po 15:00. Opłaciłem należną kwotę.
Zadzwonił mało sympatyczny Pan który chyba niekoniecznie lubi swoją prace i poinformował mnie ze w dany dzień mam byc dostępna od 10-15 ponieważ to są jedyne godziny dowozu w mój region Lubichowo pod Starogardem Gdańskim i ogólnie powinnam byc zadowolona ze Pan łaskawie mi przywiezie bo to nie jest ich rewir. Zdziwiłam sie gdyż to nie był pierwszy zakup w Agata Meble z dowozem. Prosiłam o możliwość dowozu o godzinie 14:30 ponieważ nie bedzie nikogo w domu do odbioru gdyż wszyscy w tych godzinach są w pracy. Odpowiedz była krótka ,, moze pani wziąć inna firmę, nie musi Pani kołysząc z naszych usług"
Próbowałam sie skontaktować z działem obsługi klienta, oczywiście graniczyło to z cudem. Zrezygnowana zadzwoniłam na numer salonu Agata Meble i bardzo sympatyczna pani podała słuchawkę "profesjonalnej firmie transportowej" abym mogła usłyszeć ta sama odpowiedz "nie musi pani korzystać z naszych usług" oraz pan poinformował mnie ze w sprawie zwrotu pieniędzy mam sie kontaktować mailowo bo on nie ma czasu odbierać telefonów.
Dziwie sie ze tak profesjonalna i nie tania firma Agata Meble współpracuje z tak niekompetentnym dostawca. Salon traci na tym dużo. Jeżeli chodzi o mnie to był ostatni mój zakup w Agata Meble.