Angelika - opinia (2) Z czystym sumieniem polecam treningi personalne z Natalią. Pełen... Angelika Natalia Skonieczka - opinia (1) Natalię znam i trenuję z Nią od wielu lat.To najlepsza trenerka jaką do tej... Natalia Skonieczka klaudia - opinia (1) Rewelacjyjna Kobietka! Znam od lat i w 100% polecam Pamietam swoj pierwszy... klaudia