Duża dostępność towaru, różnych rodzajów zabawek. Czasem brakuje tych najbardziej popularnych serii, np. konkretnych figurek. Sklep internetowy i stacjonarny, to dwa różne byty, mają inną dostępność zabawek i inne ceny.

Problemem jest reklamowanie, ponieważ wymaga więcej czasu. Do obsługi sklepu za mało osób. Kiepsko z odbieraniem telefonu w sklepie stacjonarnym. Sklep internetowy nie wspiera reklamacji za zakupy w sklepie stacjonarnym.

Produkty własnej marki, lub mało znanych marek, często mają wady, lub są niskiej jakości i wytrzymałości. Sklep sprzedaje wszystko co się da, nie robi selekcji, więc rzeczy łatwo ulegające zniszczeniu też się trafiają. Trzeba kupować z głową, nie z zaufaniem. ToysRUs to słabsza klasa niż np. Ikea.

Z braku porządnej konkurencji, polecam ten sklep. Ale wolałbym, żeby było bardziej pod klienta.