UWAGA!!! WYSYŁAJĄ USZKODZONY TOWAR!!!!!
Z przykrością muszę napisać tę opinię. Kupiłam laptopa i rzeczywiście dotarł w miarę szybko. Jednak na tym kończą się zalety tego sklepu, gdyż wysłali do mnie uszkodzony komputer. Niezwłocznie odesłałam go do sklepu z żądaniem wymiany na nowy sprawny. W dniu, w którym ram.net otrzymał zwróconego laptopa dostałam informację, że wymiana nie jest możliwa i że mogę wybrać czy wolę zwrot pieniędzy czy naprawę. Oczywiście wybrałam zwrot pieniędzy i tu zaczęły się schody. Nagle nikt nie chciał ze mną rozmawiać, nie odbierano mojego numeru (kiedy dzwoniłam z innego – nie było już takiego problemu) gdy prosiłam o rozmowę z konkretną osobą to parokrotnie w oddali usłyszałam „powiedz, że wyszedłem”…. Podejście do problemu można scharakteryzować tak: „Jestem daleko, możesz mi nagwizdać, radź sobie sam. A jakieś tam przepisy o ochronie konsumentów mnie nie interesują” …a po kilku dniach oskarżają mnie o uszkodzenie laptopa!!!!! Mimo, że nie są w żaden sposób w stanie udowodnić, że wysłali do mnie sprawny komputer. Reasumując poziom obsługi w ram.net jest SKANDALICZNY!!!!!!!!! Koniec końców: nie mam laptopa, nie mam pieniędzy i ponoszę dodatkowe straty