Uchroń Panie Boże potencjalnych klientów przed tym serwisem
Maszynka do mięsa oddana do serwisu 5 listopada. Po 10 dniach dzwonię do serwisu z prośbą o diagnozę. Odpowiedź - jeszcze nie wiadomo co jest uszkodzone. Kolejny telefon po 2 tyg. dowiaduję się, że uszkodzona jest "płytka" i trzeba czekać na jej dostawę. Po kolejnym tygodniu dowiaduję się, że dalej mam czekać. Radosna wiadomość 27. listopada - maszynka gotowa. Umawiam się telefonicznie na odbiór w dniu następnym. Po przyjeździe do zakładu zastaję kartkę w drzwiach "w dniu 28 listopada zakład nieczynny". Oczywiście żadnej informacji o tym że serwis będzie nieczynny nikt nie raczył mi przekazać. Umawiamy kwotę naprawy na 70-80 zł. Przy odbiorze wzrosła do 98 zł. Tajemnicza płytka na którą czekaliśmy prawie 2 tygodnie, nie znalazła się wśród części które dostałem jako zwrot części wymienionych. Słowa przepraszam za tak długi okres naprawy banalnej usterki (wyłamane 2 zęby w 2 kołach zębatych) oczywiście nie usłyszałem. Odebrana maszynka brudna.
Ten serwis polecam osobom, które przywykły do obsługi i traktowania klientów w sposób charakterystyczny dla okresu słusznie minionego.
Totalne lekceważenie klienta!!!
Ten serwis polecam osobom, które przywykły do obsługi i traktowania klientów w sposób charakterystyczny dla okresu słusznie minionego.
Totalne lekceważenie klienta!!!