Re: Villa LEŚNE USTRONIE LUBISZEWO TCZEWSKIE - proszę o opinie.
~VILLA LEŚNE USTRONIE
(11 lat temu)
Droga "Pani".
Bardzo dziękujemy za opinię, gdyż każda - zarówno ta pozytywna jak i
negatywna - jest dla nas BARDZO ważna.
Atuty staramy się wykorzystywać, a negatywy - poprawiać.
Cieszę się, że na początku Pani wypowiedzi widnieje wzmianka : "
Ogólnie wesele bardzo udane", gdyż każda impreza jest dla nas wyjątkowa
i tak też do nich podchodzimy.
Chciałabym odnieść się do każdego Pani zastrzeżenia...
1) "np. podane ziemniaki były sine, śmierdzące, ogólnie nie nadawały
się do spożycia" - Nie zdarzyła się nam jeszcze taka sytuacja, jednak -
być może miała miejsce, ponieważ - "chcieliśmy dobrze" i zostały
ugotowane "świeże ziemiaki", ale efekt, jak właśnie przeczytałam nie
był jeszcze zadawalający. Nie pozostaje mi NIC INNEGO jak bardzo
przeprosić.
2) " Zestaw surówek w mikroskopijnych ilościach, nie wiadomo czy to dla
jednej osoby, czy sześciu" - zestawy są w standardowych rozmiarach i nie
było wcześniej do tego zastrzeżeń - Dziękuję Pani za uwagę, dla
każdego "dużo oraz mało" mają inną miarę - dlatego dobrym pomysłem
jest "pokazanie klientowi" jakie są serwowane.
3) " Lody podane jako deser w paskudnych naczyniach, bitej śmietany pół
łyżeczki od herbaty, żadnej dekoracji" - deser jest dla nas tradycyjny,
dlatego często wydaje nam się, że "prostota w takim daniu jest atutem, a
nie przeszkodą".
Co do "paskudnych naczyń" - myślę, że kwestia gustu pozostawia sobie
wiele do "życzenia".
Niestety nie ma "złotego środka" by dogodzić każdemu we wszystkim,
ale... dążymy do tego :)
Oczywiście również postanowiliśmy wprowadzić małe "poprawki".
4)" Najlepiej, aby Pani menager pokazała, w jakich ilościach i naczyniach
będą podawane lody, surówki itp. wtedy można sobie co nieco wyobrazić
i nie być później zdziwionym, że manu !"
Bardzo trafne zastrzeżenie. Wprowadzimy zmiany, postaramy się chociaż
pokazywać zdjęcia - żeby można było to "zwizualizować".
Być może wtedy będzie łatwiej...
5)" Nadto obsługa pozostawiała wiele do życzenia, brak kierownika
obsługi Sali. Butelki z niedopitymi napojami i wódką trzeba było samemu
znosić i zastępować pełnymi, aby gości nie myśleli, że tego
zabrakło."
Przyznam szczerze, że do tego zarzutu jest mi bardzo ciężko się
odnieść, gdyż personel jest zawsze przygotowany i staramy się go
dobierać w taki sposób aby goście byli zadowoleni.
Nie będę próbowała tego tłumaczyć, jednak - będziemy się nadal
baczniej przyglądać. Pisząc nadal - mam na myśli to, iż cały czas to
robimy i staramy się dopilnować wszystkiego, bo właśnie o zadowolenie
gości nam chodzi.
Mam nadzieję, że powyższe jest dla Pani odpowiedzią, gdyż nie łatwo
po takim czasie jest mi odpowiadać...
Wszystkie uwagi, tak jak pisałam powyżej- weźmiemy sobie "do serca".
Bardzo dziękujemy za opinię i wierzymy, że następnym razem Pani opinia
będzie zdecydowanie "inna".
Pozdrawiam Serdecznie
Właściciel wraz z Menagerem Hotelu Villa Leśne Ustronie
P.S. Na drugi raz proszę się nie obawiać podejść do nas z taka
informacją - dobrze, że to przeczytaliśmy, ale wolimy o tym
"rozmawiać".
Na żywo i "świeżo" zawsze łatwiej rozwiać wszelkie wątpliwości.
1
0