W oczekiwaniu na potomka i w jeszcze dłuższej kolejce
Od ponad roku, korzystamy z małżonką z usług tej kliniki, starając się o potomka. lekarze generalnie ok, pogadają, doradza, choć byliśmy u trzech i każdy ma inna teorie. Najgorsze to oczekiwanie - zawsze kolejka do rejestracji i opłaty za wizytę - bo po co przewidzieć że po godz. 17 jest najwięcej pracujących (i tym samy płacących) klientów. Na umówione wizyty czeka się min. 20 minut po czasie, opóźnienia w przyjęciu są norma - ja rozumiem w NFZ, ale skoro za wizytę się płaci, to chyba w dobrym tonie jest traktować pacjenta - klienta. Dodam, że lekarze w obyciu ok, nawet na uwagi o braku punktualności nie reagują, nie ich wina, że właściciele INVICTA zarządzili w recepcji wizyty co 20 minut, a ze każdy z bądź co bądź, z płacących ma pytania, to robi się z tego 30 min.robi Po prostu fabryka w tym zakresie. Aby więcej kabzy. Na moje pytanie w recepcji do kogo mogę złożyć skargę na opóźnienia, dostałem anonimową ankietę. Paranoja. ale pozdrawiamy wszystkich oczekujących.