W przypadku problemu nic nie można załatwić
Zdecydowanie nie polecam. Warto dopłacić kilka złotych i kupić sprzęt w miejscu, w którym nie ma problemów z obsługą i ważna jest satysfakcja klienta oraz jego powrót, a nie jednorazowy zarobek kilku złotych na prowizjach.
1) Nasza firma złożyła zamówienie na sprzęt komputerowy i z góry je opłaciła aby maksymalnie skrócić czas realizacji.
2) W mailu potwierdzającym rozpoczęcie realizacji zamówienia sprzedawca podał standardowy czas realizacji zamówienia 1-3 dni robocze.
3) Po upływie terminu 3 dni roboczych nie otrzymaliśmy żadnej informacji ze strony sprzedawcy, a w 3. i 4. dniu realizacji zamówienia nikt nie odbierał podanych numerów telefonów (wielokrotne próby połączenia pod każdy numer wewnętrzny).
4) Dopiero po wysłaniu wiadomości email z pytaniem o status zamówienia z przekroczonym terminem otrzymaliśmy informację zwrotną, że 'towar został uszkodzony' i, że prawdopodobnie będzie do odbioru za kolejne 2 dni.
5) W związku z winą po stronie sprzedawcy/dostawcy chcieliśmy zrezygnować z zamówienia i otrzymać zwrot wpłaconej kwoty - okazało się to niemożliwe.
1) Nasza firma złożyła zamówienie na sprzęt komputerowy i z góry je opłaciła aby maksymalnie skrócić czas realizacji.
2) W mailu potwierdzającym rozpoczęcie realizacji zamówienia sprzedawca podał standardowy czas realizacji zamówienia 1-3 dni robocze.
3) Po upływie terminu 3 dni roboczych nie otrzymaliśmy żadnej informacji ze strony sprzedawcy, a w 3. i 4. dniu realizacji zamówienia nikt nie odbierał podanych numerów telefonów (wielokrotne próby połączenia pod każdy numer wewnętrzny).
4) Dopiero po wysłaniu wiadomości email z pytaniem o status zamówienia z przekroczonym terminem otrzymaliśmy informację zwrotną, że 'towar został uszkodzony' i, że prawdopodobnie będzie do odbioru za kolejne 2 dni.
5) W związku z winą po stronie sprzedawcy/dostawcy chcieliśmy zrezygnować z zamówienia i otrzymać zwrot wpłaconej kwoty - okazało się to niemożliwe.