Wczasy w Gdyni - pomoc.

Temat dostępny też na forum: Co? Gdzie? Kiedy?
Witam. Wybieram się do Gdyni, ale mało informacji w internecie na ten temat który mnie interesuję. Chciałbym zapytać czy na dworcu w Gdyni znajdę skrytki bagażowe, w jakiej cenie i czy jeśli wykupię dobę to mogę tam zaglądać w międzyczasie. Na swoją obronę powiem, że pisałem w tej sprawie na mail podany na stronie Dworca, ale oczywiście bez odpowiedzi.
Drugie pytanie to czy jest gdzieś miejsce jakiś lasek coś tego na rozstawienie namiotu na dziko? Jestem uczniem, raczej nie stać mnie na kempingi , potrzebuję kupić jeszcze bilet na koncert :).

Klub Muzyczny Ucho
ul. Św. Piotra 2, 81-347 Gdynia

Tutaj będą koncerty, może coś w okolicy... Nie wiem, to mój pierwszy wypad do Trójmiasta, więc pytania może trochę dziwne.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Wczasy w Gdyni - pomoc.

jeśli chodzi o rozbicie się na dziko to nie liczyłabym tym bardziej w okolicy Ucha gdyż to klub w ścisłym centrum miasta. W najbliższej okolicy tez raczej słabo. Wybierając się do tak sporego miasta trzeba liczyć się z tym, że najlepiej wynająć pokój. Niestety. Co do bagaży na dworcu nie pomogę ale radzę zadzwonić.

Niedaleko (ulica dalej) Klubu Ucho jest w miarę tani hostel (http://www.bluesrooms.pl także możesz spróbować tam się zatrzymać. Pewnie bagaż też można tam przechować.

http://www.ssm-gdynia.pl/oferta.php

Zrób swój profil na http://www.couchsurfing.org Tam ludzie na całym świecie oferują innym darmowe zakwaterowanie, w Polsce też są użytkownicy! Po co płacić za nocleg jak można zanocować np. 2-3 dni w jednej osoby, a potem iść do kogoś innego! Super sprawa, korzystałam w Niemczech i Austrii, polecam!