Odpowiedź obiektu:
Szanowna Pani,
Jest nam niezmiernie przykro, iż miała Pani negatywne wrażenia po wizycie w
naszej restauracji. Wszelkie uwagi naszych Gości są dla nas niezwykle cenne,
dlatego bardzo dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie tego komentarza.
W naszej restauracji przygotowujemy dania ze świeżych produktów i dbamy o
najwyższy standard i wyjątkowy smak serwowanych naszym Gościom dań.
Składniki wykorzystywane w recepturach potraw zamawiane są na bieżąco,
zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem. Ze względu na duże zainteresowanie
ofertą promocyjną, w niedzielę wieczorem niektóre potrawy były już
niedostępne. Braków nie byliśmy w stanie uzupełnić ze względu na wolny od
pracy dzień oraz wieczorną porę.
Do wszystkich Gości naszej restauracji podchodzimy z największą atencją i
szacunkiem, niezależnie od tego, czy korzystają z obowiązującej promocji,
czy zamawiają dania a la carte. Jest nam bardzo przykro, jeśli poczuła się
Pani źle potraktowana. Dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje w
przyszłości nie miały miejsca.
Jeszcze raz dziękujemy za wyrażenie swojej opinii i poświęcony czas.
Z poważaniem,
Magdalena Owsiany
Kierownik Marketingu
0
0