Wielkie rozczarowanie

Rezerwowaliśmy osobiście i telefonicznie 2h kręgli 3 tory na moje nazwisko, na 1 października. Przyszliśmy na miejsce, zapłaciliśmy taniej, niż było w planie, bo zmniejszyła się liczba osób o 10. Po godzinie gry wyłączono nam tory i dowiedzieliśmy się, że zaplaciliśmy za godzinę gry, a nie dwie. Co więcej, pokazano nam rezerwację na godzinę na p. Paulinę, a nie na mnie. Nr telefonu też się nie zgadzał. Pani z obsługi była bezczelna i nieuprzejma, dyskutowała z nami. NIKT nas nie poinformował, że od 1 PAŹDZIERNIKA wzrosły ceny w u7, a rezerwację dokonywaliśmy z 2tyg. wyprzedzeniem. Pani z obsługi stwierdziła, że osoby u których dokonywaliśmy rezerwacji już tu nie pracują. Oprócz tego, nie widziała problemu w tym, że nikt nas nie poinformował o zmianach. Nie dostaliśmy przeprosin, nie mówiąc o rabacie, czy fakcie, że skoro rezerwowaliśmy wcześniej, to powinniśmy zapłacić cenę przed zmianą. Przy płaceniu, pani z obsługi nie poinformowała nas, że płacimy za godzinę, była mowa o zapłacie za rezerwację. Czujemy się oszukani. A szkoda, bo wcześniej, mimo niezbyt przystępnych cen, często korzystaliśmy z usług u7. Stanowczo nie polecam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Jesteśmy na etapie wyjaśniania tej przykrej sytuacji, zarówno z autorką komentarza, z którą chcemy się spotkać i porozmawiać, jak i z obsługą. Bez dwóch zdań takie wydarzenia nie mają prawa się zdarzyć i dlatego robimy wszystko, żeby nie doszło do nich w przyszłości.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0