Wspólne bieganie - Gdynia :)

Temat dostępny też na forum: Sport
Szukam osoby chętnej do wspólnego trenowania :)

Mieszkam w okolicach Chyloni. Jestem początkująca, biegałam jedynie w wakacje po 30min co 2-gi dzień, niestety potem jakoś zaprzestałam treningów, ale chętnie bym do tego wróciła, nawet pomimo niskich, jesiennych temperatur :)

Chętnie też wybiorę się na basen, czy na przejażdżkę rowerem.
Co do szczegółów zawsze można się dogadać :)

Dla zainteresowanych podaję e-mail: mb.grusia@gmail.com
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Wspólne bieganie - Gdynia :)

też szukam partnera do biegania, lub tenisa jednak mieszkam kawałek od Chyloni, niestety...
Samemu nigdy nie ma się motywacji.
Jaki wiek, jeśli można wiedzieć?

No właśnie, tym bardziej gdy taka pogoda za oknem.
21 a ty? Z jakiej dzielnicy jesteś?

obłuże, również 21 ;)

Długo już biegasz czy dopiero zaczynasz? :)

Kiedyś biegałem codziennie, bardzo dużo, nawet po 30 km brałem na raz. Raz wiozłem udział w półmaratonie - wygrałem medal! ...kit, że taki medal dostawał każdy uczestnik półmaratonu...ale wygrałem :D
Od kiedy zacząłem naukę do matury i nie miałem już czasu na cokolwiek, zarzuciłem również bieganie... i tak już 3 rok mija, a biegać jeszcze nie zacząłem... może przez całe wakacje zrobiłem 10 dystansów po nędzne 2-3 km...wstyd się przyznać, ale nawet z takimi dystansami maiłem problem...
W ostatnim tygodniu jeżdżąc autobusami natknąłem się na plakaty 11 listopada - bieg nie podległości. Myślę sobie "Poćwiczę, wrócę do dawnej formy, wezmę udział!"... a gdzie tam... zero jakiejkolwiek motywacji 0_o

Kurczę, robi wrażenie to 30 km...
Chyba też widziałam ten plakat i nawet myślałam coś o tym, ale mam to samo, zero motywacji. Tak samo z pływanie, chciałam kupić karnet bo mam blisko na basen, ale jakoś nie mogę tam trafić...
Może chciałbyś popisać mailowo zamiast tutaj na forum? :)

wysłałem Ci maila na adres który podałaś w pierwszym poście ;)

podbijam temat,