Wszystko ok.

Gdyby nie to że komputer który tam złożyłem co chwile się psuje a gwarancja już mineła. Co nie zminia faktu że panowie wywiązują się z obowiązków, szkoda że teraz muszę go naprawiać na własną rękę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Niestety na to co dzieje się ze sprzętem po wygaśnięciu gwarancji nie możemy nic poradzić. Zapraszamy do serwisu płatnego. Złośliwość rzeczy martwych. Dziękujemy za dobrą opinię.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Wszystko ok.

Anonimie, prawda jest taka, że nikt w sprzęcie nie siedzi. Oni też mają swoich dostawców, lepszych czy gorszych. Ale nawet przy tych lepszych coś ma prawo się "zrypać". Wystarczy, że np pamięć będzie miała usterkę a to już będzie drastycznie rzutować na resztę. Cieszyć się natomiast powinieneś, że chłopaki starają się chociaż pomóc, bo często jest tak, że jak kupisz coś to jesteś olewany.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1