Wyjątkowo prymitywne zachowania i brak profesjonalizmu
Po złożeniu reklamacji dot. wezwania do zapłaty, otrzymałam pismo sugerujące jej odrzucenie wystawione na 21.10.2015. Pismo dotarło do mnie jednak 30 października. Niższa kwota do zapłaty mieściła się w czasie 7 dni od dnia wydania dokumentu - czyli tak naprawdę zostało zabrane mi 3 dni możliwości zapłaty.
Dodatkowo, w piśmie wspomniano "przesyłamy w załączeniu nieskasowany bilet nr XX", a biletu jak nie było tak nie ma. Pracownik Z.W. "Renoma", któremu o tym wspomniałam, nie zareagował. Chciał też mi doliczyć jakieś "odsetki" z kosmosu na kwotę 32 groszy.
Dramat, kompletny bałagan, brak uprzejmości ze strony pracowników i wyjątkowo proste zagrania.
Jaki przewoźnik, taka firma go obsługująca. I jeszcze lepsi pracownicy. Ze sztuczną życzliwością i fałszywym uśmiechem.
Dodatkowo, w piśmie wspomniano "przesyłamy w załączeniu nieskasowany bilet nr XX", a biletu jak nie było tak nie ma. Pracownik Z.W. "Renoma", któremu o tym wspomniałam, nie zareagował. Chciał też mi doliczyć jakieś "odsetki" z kosmosu na kwotę 32 groszy.
Dramat, kompletny bałagan, brak uprzejmości ze strony pracowników i wyjątkowo proste zagrania.
Jaki przewoźnik, taka firma go obsługująca. I jeszcze lepsi pracownicy. Ze sztuczną życzliwością i fałszywym uśmiechem.