Wypad na Ryby

Temat dostępny też na forum: Wspólny wyjazd/impreza
szukam osoby towarz. na wspolny wypad na ryby, moze ktos wie odobrze okolitze Gdanska gdzie mozno powedkowac:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Wypad na Ryby

na jesien to szykuj sie na drapieznika , koledzy mieli dobre wyniki teraz na jeziorze w osowej tym prywatnym ( dobrze miec wodery) , a dalej od gdanska to polecam szkarpawe i troche dalej nogat bardzo rybna rzeka , odradzam wisle (okolice wantowego mostu ) blisko ale efekty racze marne pozdrawiam a gdzie Ty zazwyczaj wedkujesz >?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

A się zapytam, macie karty wędkarskie ? Spokojnie, nie jestem ze straży rybackiej, z ciekawości pytam :)

Tak mam karte

Witam, no wlasnie mam duze chenc wyskocyc na ryby a nie ma s kim dla tego szukam osoby towarz, Ja nie wedkovalem w okolitcach gdanska, dla tego pytalem, pozatym nie wiem gdzie mozhno wedkowac i na co, nie jestem amatorem, mam tilko kerte wedkarskie, czy trzeba miec jakiesz dodatkowe pozwolenia, wiem tilko je w zbiornikach rentacyjnych w gdansku mozno wedkowac tilko na karte. Mam dwe wedki ale oni do niecego kupilem z Allegro przez internet:( musze kupicz jakies normalne. sorry je duzo bledow, nie jestem polakiem na 100%:) Moze umowimy sie na weekend jakosz na wypad na ryby, na poceteke ja moge dolancyc do ciebie, daj znac jak cosz
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

haah strazy rybackiej to z 20 lat nie widzialem na oczy , jak dla mnie to mit oczywiscie uwazam ze karte kazdy powinien posiadac i oplacac skladki z ktorych niby powinny byc zarybiane zbiorniki co dla mnie jest watpliwe . a co do rybek to teraz jesien wiec proponuje drapieznika albo grunt biała ryba powoli idzie na dno

no to moze umowimy na ryby napisz na are870@wp.pl

dzieki raczej jezdze sam cisza i spokoj

oki spoko

Inne tematy z forum

Białe tango (262 odpowiedzi)