Z taka firma, to my do standardu europy sie nie zblizamy.

Cenowo i zakresowo jak najbardziej ok, ale jezeli juz chodzi o jakosc oferowanych usług to nie polecam. Jako przykład podam ze w ciagu miesiąca jakieś ~5 razy utracicie sygnał telewizyjny, czasem na krotko czasem na dłużej ale w upc takie coś nie zdarzyło mi się nigdy. Raz zdarzyło im sie utracic sygnal podczas rzutów karnych na mundialu - jak chcecie cos takiego przezywac to jak najbardziej polecam. Z internetem jest troche lepiej, polaczenie w miare stabilne, jakies jedno potkniecie było (w upc przez 6 lat, dosłownie JEDEN raz) ale bardzo szybko naprawione. Jezeli chodzi o obsluge i techników tutaj tez nie mam zastrzeżeń, aczkolwiek zdarzyło sie nieodbierać im telefonów podczas awarii.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Bardzo prosimy o informację kiedy dokładnie wymienione utrudnienia miały miejsce, będziemy mogli zweryfikować ich ewentualną przyczynę. Proszę pamiętać, że zgłoszenie jakichkolwiek problemów, do odpowiednich pracowników tj. Biura Obsługi Klienta lub Działu Technicznego daje możliwość ich jak najszybszego usunięcia. Dział Techniczny dokłada wszelkich starań, aby pomagać naszym Abonentom, i stara się być przez cały czas do ich dyspozycji. Prosimy o wiadomość z dokładnym opisem zaistniałych utrudnień w odbiorze sygnału telewizyjnego, na adres marketing@biall-net.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0