ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!


Podczas pierwszej wizyty uzyskałem od Pani Stomatolog (która swoją drogą pełni funkcję recepcjonistki i jeśli w trakcie leczenia zadzwoni telefon czy dzwonek do drzwi wychodzi z sali odebrać/otworzyć) że wyrywanie pnia zęba będzie kosztowało 190 zł. natomiast leczenie kanałowe MAXSYMALNIE 590 zł. Po trzech wizytach 4.06.2013, 7.06.2013, 17.07.2013 łączny koszt rwania i leczenia kanałowego wyniósł 1135 zł, czyli po odjęciu 190 za rwanie leczenie kanałowe kosztowało 945 zł. Jak łatwi policzyć różnica od zapewnianej przez Panią Stomatolog ceny to 355 zł. Ważne są też słowa Pana Stomatologa, że nie daje na ten ząb gwarancji, bo jest w znacznym stopniu zniszczony i gwarancję da wyłącznie na „koronkę”, czyli kolejne spore pieniądze miały wpłynąć na konto kliniki. Pytanie do P. Stomatologa: Jaki cel ma leczenie zęba w taki sposób skoro wedle Pana on i tak jest zdany na straty?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!

Kolejną sprawą jest niespotykany urlop w trakcie leczenia. Podczas 2 wizyty założony został opatrunek, który miał być zdjęty po 2-3 tygodniach. Dzwoniąc po 2 tygodniach dowiaduję się, ze niestety "rozkopany" ząb musiał poczekać 1,5 miesiąca a w trakcie poprzedniej wizyty nic o tym nie wspomniano.

JEST TO ZWYKŁE NACIĄGANIE NA KOSZTA I BRAK SZACUNKU!

A oto odpowiedź na krytykę ze ze strony kliniki PIĘKNI I ZDROWI przesłana drogą sms:

"Prosimy o wycofanie w ciągu 7 dni opinii zawierającej nieprawdziwe informacje, którą umieścił Pan na portalu trojmiasto.pl. W przeciwnym razie sprawa zostanie skierowana na drogę sądową. Klinika Stomatologii Profesjonalnej Piękni i Zdrowi"

Tylko pogratulować.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!

Szanowny Panie
Może po prostu niech Pan policzy sobie sam ( nie na forum) całe koszty.
Zapłacił Pan jeszcze za opatrunek przed leczeniem kanałowym oraz odbudowę zęba, a gwarancji nie udzielamy w przypadku licznych nieuzupełnionych braków zębowych.O wszystkich kosztach był Pan informowany przed wykonanie usługi.
Do pozostałych argumentów nie sposób się tutaj odnieść ( ale wydaje mi się że już raz to Panu wyjaśniałem) nie uważam ,że jest to odpowiednie do tego miejsce.
Nie twierdzimy ,że Pan musi być zadowolony z naszych usług - ale nie ma Pan prawa podawać nieprawdziwych informacji.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!

Straszenie sądem, ale wstyd...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0