ZDECYDOWANIE OMIJAĆ
W momencie sprzedazy jak wszedzie niby wszystko ok, ale w kwesti serwisu gwarancyjnego i obslugi posprzedazy ZDECYDOWANIE ODRADZAM PANOWIE AROGANCCY, ODLOZYLI NA TYDZIEN CZASU MOJ KOMPUTER W K¡T I PO TYGODNIU RACZYLI ZAMOWIC KURIERA I ODESLAC KOMPUTER DO SERWISU PRODUCENTA ( POWIEDZIELI ZE ZE WZGLEDU NA URLOP???-KWESTIA ZAMOWIENIA KURIERA!!! WIDOCZNIE DO TEGO TRZEBA ZATRUDNIC DODATKOWEGO PRACOWNIKA), MIMO ZE PROSILEM O MOZLIWIE SZYBKIE ZALATWIENIE SPRAWY ( KOMPUTER UZYWANY W PRACY I DO PRACY MAGISTERSKIEJ ) POPROSTU OLALI KLIENTA, DO PAN G. WYPIERA SIE IZ MOWIL ZE SPRAWA BEDZIE ZALATWIONA W CIAGU MAX 2 TYGODNI ( PRZYPOMNIALEM MU TO, BO TAK MI POWIEDZIAL, A ON ) CYTUJE "GDZIE PAN MA TO NAPISANE?"
BARDZO NIE POLECAM JESLI Z NIMI COS MACIE DO ZALATWIENIA TO WSZYSTKO NA PAPIERZE I CODZIENNIE SIE PRZYPOMINAC, A NAJLEPIEJ OMIJAC Z DALEKA
BARDZO NIE POLECAM JESLI Z NIMI COS MACIE DO ZALATWIENIA TO WSZYSTKO NA PAPIERZE I CODZIENNIE SIE PRZYPOMINAC, A NAJLEPIEJ OMIJAC Z DALEKA