Wynik postępowania przetargowego (suma ok.57.000.000 pln na 250.000 mieszkancow czyli ok.229 pln/osoba:
"14/05/2013 S92 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta
I.
II.
IV.
V.
VI.
PL-Gdynia: Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
2013/S 092-156054
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Gmina Miasta Gdyni
al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
Osoba do kontaktów: Bartosz Frankowski
81-382 Gdynia
POLSKA
Tel.: +48 586688480
E-mail: wydz.ochrony_srodowiska@gdynia.pl
Faks: +48 58668470
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej:
http://www.gdynia.pl
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Miasta Gdyni z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 16: Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i podobne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Gmina Miasta Gdyni.
Kod NUTS PL633
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na:
-- odbiorze odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Miasta Gdyni z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy,
-- zagospodarowaniu odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Miasta Gdyni z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części (sektorów):
-- część I obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora I,
-- część II obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora II,
-- część III obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora III,
-- część IV obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora IV,
-- część V obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora V,
-- część VI obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora VI,
-- część VII obejmującą odbieranie i zagospodarowanie odpadów z sektora VII.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90511200, 90513000, 90514000
II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Wartość: 57 474 268,67 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
MN.271.132.2012
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Wstępne ogłoszenie informacyjne
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 169-280048 z dnia 4.9.2012
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 237-390574 z dnia 8.12.2012
Inne wcześniejsze publikacje
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 4-003482 z dnia 5.1.2013
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Część nr: 1 - Nazwa: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów dzielnic: Redłowo, Orłowo, Mały Kack, z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
16.4.2013
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 4
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych Sanipor Sp. z o.o.
ul. Sportowa 8
81-300 Gdynia
POLSKA
E-mail: sekretariat@sanipor.pl
Tel.: +48 586609600
Adres internetowy:
http://www.sanipor.pl
Faks: +48 586609601
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 7 531 529 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 5 205 218,12 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Część nr: 2 - Nazwa: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów dzielnic: Karwiny, Dąbrowa, Wielki Kack, z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
16.4.2013
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 6
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych Sanipor Sp. z o.o.
ul. Sportowa 8
81-300 Gdynia
E-mail: sekretariat@sanipor.pl
Tel.: +48 586609600
Adres internetowy:
http://www.sanipor.pl
Faks: +48 586609601
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 11 750 939 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 8 168 570,07 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Część nr: 3 - Nazwa: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów dzielnic: Śródmieście, Kamienna Góra, Wzgórze Świętego Maksymiliana, z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
16.4.2013
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 4
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych Sanipor Sp. z o.o.
ul. Sportowa 8
81-300 Gdynia
POLSKA
E-mail: sekretariat@sanipor.pl
Tel.: +48 586609600
Adres internetowy:
http://www.sanipor.pl
Faks: +48 586609601
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 9 722 190 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 7 695 869,62 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Część nr: 4 - Nazwa: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów dzielnic: Leszczynki, Grabówek, Działki Leśne, z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
16.4.2013
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 4
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych Sanipor Sp. z o.o.
ul. Sportowa 8
81-300 Gdynia
POLSKA
E-mail: sekretariat@sanipor.pl
Tel.: +48 586609600
Adres internetowy:
http://www.sanipor.pl
Faks: +48 586609601
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 8 818 123 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 7 051 095,36 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Część nr: 5 - Nazwa: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów dzielnic: Chwarzno Wiczlino, Witomino Leśniczówka, z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
16.4.2013
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 6
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych Sanipor Sp. z o.o.
ul. Sportowa 8
81-300 Gdynia
POLSKA
E-mail: sekretariat@sanipor.pl
Tel.: +48 586609600
Adres internetowy:
http://www.sanipor.pl
Faks: +48 586609601
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 8 683 303 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 7 405 596,08 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Część nr: 6 - Nazwa: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów dzielnic: Cisowa, Chylonia, Pustki Cisowskie - Demptowo, z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
16.4.2013
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 5
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych Sanipor Sp. z o.o.
ul. Sportowa 8
81-300 Gdynia
POLSKA
E-mail: sekretariat@sanipor.pl
Tel.: +48 586609600
Adres internetowy:
http://www.sanipor.pl
Faks: +48 586609601
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 15 186 266 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 10 510 843,83 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Część nr: 7 - Nazwa: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów dzielnic: Pogórze, Babie Doły, Obłuże, Oksywie, z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
16.4.2013
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 6
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych Sanipor Sp. z o.o.
ul. Sportowa 8
81-300 Gdynia
POLSKA
E-mail: sekretariat@sanipor.pl
Tel.: +48 586609600
Adres internetowy:
http://www.sanipor.pl
Faks: +48 586609601
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 16 405 450 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 11 437 075,59 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700
VI.3.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: W toku postępowania o udzielenie zamówienia przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej i skarga do sądu okręgowego wnoszone w sposób i w terminach określonych w Ustawie. Środki ochrony prawnej określone w ww. dziale VI przysługują Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów Ustawy.
Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli korzystano ze środków, o których mowa w art. 27 ust. 2 ustawy, albo w terminie 15 dni - jeżeli korzystano z innych środków;
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej;
Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w przypadku zamówień w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;
Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700
VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
10.5.2013