Zachowanie kierowców ciągle pozostawia wiele do życzenia.
Niestety, w ZKM pracują nadal „szoferzy” ze starej gwardii, którzy od lat są nieuprzejmi wobec pasażerów. Nie otworzą przednich drzwi gdy się ich o to poprosi, nie sprzedadzą biletu gdy autobus stoi w korku, nie pomogą inwalidzie dostać się do autobusu, nie udzielą żadnych informacji – na każdą prośbę pasażera reagują nerwowo.
Podkreślam, że tyczy się to tylko pewnej części kierowców – ci młodsi są sympatyczniejsi, ale niestety „stara gwardia” psuje ZKM-wi opinię.
Co do punktualności – nie będę się rozpisywać. W tym mieście po prostu nie da się jeździć na czas i spóźnia się właściwie wszystko za wyjątkiem kolei miejskiej.
Komfort podróży – tramwaje: dramat. Zakupiono kilka nowych pojazdów, ale niestety ciągle dominuje przestarzały tabor.
Autobusy – jest już lepiej, choć nie wszystkie pojazdy dobrze się sprawdzają. Solarisy, Many i niektóre Mercedesy są w porządku. Porażką są z kolei przegubowe Mercedesy O405GN z fotokomórką. Jak jest tłok to przez tą fotokomórkę autobus nie może odjechać z przystanku, bo ludzie stoją przy drzwiach i uniemożliwia ona ich zamknięcie. Ponadto, drzwi też często „wysiadają” bez
Podkreślam, że tyczy się to tylko pewnej części kierowców – ci młodsi są sympatyczniejsi, ale niestety „stara gwardia” psuje ZKM-wi opinię.
Co do punktualności – nie będę się rozpisywać. W tym mieście po prostu nie da się jeździć na czas i spóźnia się właściwie wszystko za wyjątkiem kolei miejskiej.
Komfort podróży – tramwaje: dramat. Zakupiono kilka nowych pojazdów, ale niestety ciągle dominuje przestarzały tabor.
Autobusy – jest już lepiej, choć nie wszystkie pojazdy dobrze się sprawdzają. Solarisy, Many i niektóre Mercedesy są w porządku. Porażką są z kolei przegubowe Mercedesy O405GN z fotokomórką. Jak jest tłok to przez tą fotokomórkę autobus nie może odjechać z przystanku, bo ludzie stoją przy drzwiach i uniemożliwia ona ich zamknięcie. Ponadto, drzwi też często „wysiadają” bez