Zaczynają się problemy przez opóźnienie.
Wiatam wszystkich. Niestety powoli zaczynają się problemy z opóźnieniem. Kupiłem mieszkanie w budynku B1 i do tej pory wszystko przebiegało sprawnie. Był kontakt z osobą sprzedająca mi mieszkanie i biurem obsługi klienta. Problem zacząć się w momencie złożenia papierów w banku o wypłatę dla dewelopera kolejnej transzy z kredytu. Została ona odrzucona przez analityka. I poproszono mnie o dokładny harmonogram prac budowlanych(wg. dat.) od dnia złożenia wniosku. Ale tak jak ktoś wspomniał wyżej nigdzie w dokumentach nie można tego z znaleźć. Zacząłem się kontaktować w tym celu z Polnordem. Oczywiście po wielu próbach dodzwonienia się do osoby sprzedającej mieszkanie w końcu się udało i usłyszałem że nie posiada ona takich informacji i nie może mi pomóc po czym po prostu się rozłączyła. Telefony w boku Polnordu to chyba jakaś fikcja gdyż ciągle jestem przełączany do innego działu gdzie nikt nie zna takich informacji. Teraz czekam na odpowiedź na maila w tej sprawie. Jak tylko otrzymam taki harmonogram udostępnienie go tutaj. Wypłata transzy ma nastąpić do 15.08 ciekawe co będzie jak do tej pory nie uzyskamy potrzebnych informacji a Polnord nie otrzyma swoich pieniędzy na czas. Szczerze to wszystko zaczyna coraz bardziej człowieka denerwować bo w mieszkanie zainwestowałem wszystkie oszczędności aby uciec z wynajmu jak najszybciej. A z drugiej strony nie płaci wygórowanych cen. Jeszcze mam nadzieję że nie będę żałować swojej decyzji.