Zakupy i proces reklamacyjny
Jeżeli chodzi o ceny to mają rynkowe dobre, dodatkowo raty więc można przebierać w formach płatności. Panie które Nas obsługiwały były bardzo zaangażowane i udzieliły wszystkich informacji jakich potrzebowaliśmy. Wypoczynek kupiony i odebrany. Po rozpakowaniu okazało się, że nie ma jednej poduszki na oparciu. Złożyłem reklamację w poniedziałek 11.02 o godzinie 10 i ku mojemu zaskoczeniu po godzinie 13 miałem telefon od producenta mebla w sprawie brakującej poduszki. Po ustaleniu szczegółów 14.02 dosłali nowy komplet poduszek aby uniknąć różnić odcieni. 15.02 odebrałem cały komplet z salonu w Gdańsku. Ja daje mocne 5 dla Agata Meble i dla firmy pres mebel. mimo reklamacji wszystko załatwione mega szybko. Polecamy. Nie wiem czy to nam się tak udało ale mamy wrażenia pozytywne.