Zamówienie i rozwiązanie reklamacji - na plus!
W Agacie zamówiłem wersalkę i łóżko z materacem.
Wersalka była gotowa po 2 tygodniach, łóżko po ok. 4 (czekaliśmy na materac). Całość zamówienia została przysłana zaraz po skompletowaniu.
Wszystko wysokiej jakości i bardzo ładne.
Niestety, wersalka była lekko uszkodzona - ewidentnie w transporcie. Mimo że z takim uszkodzeniem nawet dałoby się żyć (niewielkie i w niezbyt widocznym miejscu) zadecydowano o wymianie całego siedziska. Wszystko bezproblemowo.
W porównaniu z BRW:
1. Do Agaty da się dodzwonić
2. Faktury zaliczkowe są czytelne (w BRW faktura za opłacona i nieopłacona wyglądają identycznie i przy dużej ilości dokumentów - nie trudno o pomyłkę)
3. Meble są wysokiej jakości (w BRW narożnik, który kosztował tyle samo, co wersalka i łóżko z materacem w Agacie razem, jest tandetnej jakości - obicie się marszczy i naciąga, mimo że płaciłem za nie dodatkowo)
4. Transport jest dużo tańszy
5. Reklamacja została szybko rozpatrzona i profesjonalnie zakończona (w BRW serwisant przyjechał spóźniony i naprawiał wersalkę od godziny 21 do 22; do tego naprawa została wykonana topornie i na siłę; ponadto serwisant uszkodził inną część i próbował to ukryć w protokole)
Wersalka była gotowa po 2 tygodniach, łóżko po ok. 4 (czekaliśmy na materac). Całość zamówienia została przysłana zaraz po skompletowaniu.
Wszystko wysokiej jakości i bardzo ładne.
Niestety, wersalka była lekko uszkodzona - ewidentnie w transporcie. Mimo że z takim uszkodzeniem nawet dałoby się żyć (niewielkie i w niezbyt widocznym miejscu) zadecydowano o wymianie całego siedziska. Wszystko bezproblemowo.
W porównaniu z BRW:
1. Do Agaty da się dodzwonić
2. Faktury zaliczkowe są czytelne (w BRW faktura za opłacona i nieopłacona wyglądają identycznie i przy dużej ilości dokumentów - nie trudno o pomyłkę)
3. Meble są wysokiej jakości (w BRW narożnik, który kosztował tyle samo, co wersalka i łóżko z materacem w Agacie razem, jest tandetnej jakości - obicie się marszczy i naciąga, mimo że płaciłem za nie dodatkowo)
4. Transport jest dużo tańszy
5. Reklamacja została szybko rozpatrzona i profesjonalnie zakończona (w BRW serwisant przyjechał spóźniony i naprawiał wersalkę od godziny 21 do 22; do tego naprawa została wykonana topornie i na siłę; ponadto serwisant uszkodził inną część i próbował to ukryć w protokole)