Zbigniew - opinia
Ze względu na wyjazd służbowy musiał odebrać komputer tego samego dnia, którego trafił do serwisu. Musiałem zrezygnować z naprawy przed umówionymi 3 dniami. Obsługa wyjaśniła mi czemu nie da rady szybciej naprawić, że naprawa będzie nie trwała, jeśli zrobi się ją na szybko. Bardzo miło i z zaangażowaniem starano mi się pomóc jednak następnego dnia miałem samolot i nie mogłem czekać. Zaniosłem laptopa do innego serwisu, z zapytaniem czy zrobią szybciej niż doktor laptop. Tam stwierdzili że zobaczą. Następnego dnia odebrałem laptopa bo chciano mi dać 14 dni gwarancji na usługę. Po powrocie z wyjazdu oddałem laptop do doktora laptopa. Po 3 dniach dostałem naprawiony z 8 miesięczną gwarancją, a od ceny odliczono mi wcześniej zapłacone koszty diagnozy. W innych serwisach cena była podobna ale czas około 2-3 tygodnie. Polecam wszystkim którzy używają komputerów do pracy.