Re: Zdecydowane nieee!!!!!!
Droga Pani. Bardzo zależy nam na zadowoleniu klienta, staramy się z każdą chwilą spełnić jego oczekiwania. NA każdą opinie reagujemy i zawsze staramy się wyjaśniać, rozmawiać, z pokorą przyjmować nawet te bardzo złe. Sam osobiście byłem autorem dań dla Państwa. Zamówiliście Państwo 3 flądry z frytkami i surówkami. Cena flądry jest umieszczona w karcie menu ( 6,50 zł/100 g) Ryba jest ważona zgodnie z zasadami po usmażeniu. Flądry, i inne ryby bałtyckie kupujemy bezpośrednio od Rybaków z Mechelinek i Helu. Dzisiaj flądry są bardzo duże i mięsiste, gdyż mają okres tarła. Państwa ryby ważyły: 350 g - czyli 22,75,360 g - czyli 23,40, oraz 367 g -czyli 23,85, . Łącznie za rybę zapłaciliście Państwo 70,00 zł. Wszystkie ryby były przez Państwo skonsumowane, nie były zgłaszane żadne uwagi z Państwa strony podczas konsumpcji. Czas oczekiwania był przyznam duży, około 45 min, staramy się jednak umilić czas oczekiwania proponując gościom możliwość degustacji naszych wyrobów które znajdują się na stole zakąskowym, dostępnym dla wszystkich klientów, do którego byliście Państwo zapraszani. Poza tym wszystkie dania przygotowujemy na bieżąco, ze świeżych składników, jeśli do tego dołożymy bardzo dużą ilość klientów, może to spowodować dłuższy czas oczekiwania. O tym fakcie ( czas oczekiwania) informujemy na stronach naszej karty menu. Szanujemy bardzo Państwa opinię, chcemy abyście Państwo byli naszymi goścmi, prosimy wiec na staropolską gościnną kawę i deser, abyśmy mogli osobiście porozmawiać o Państwa odczuciach związanych z wizytą w naszej restauracji. Bardzo liczymy na taką możliwość. Z wielkim szacunkiem, Grzegorz Burmer, właściciel
1
0