Przez miesiąc korzystałem z abonamentu i tak to wyglądało z mojej strony:
+ cena dość przystępna, szczególnie że środki czystości są w cenie (czy na pewno)
+ można płacić kartą
+ umówienie pierwszej wizyty "prawie" jak zamówienie UBERa
+ pierwsza Pani sprzątająca na prawdę znała się na rzeczy
---------------
- kolejne wizyty trzeba umawiać telefonicznie (UBER?)
- brak podglądu ilości wykorzystanych/dostępnych godzin w ramach abonamentu (UBER?)
- brak odpowiednich środków do sprzątania lub brak ich w ogóle (Za pierwszym razem Pani nie miała nic do usuwania kamienia, a za drugim przyszła myć okna bez płynu do mycia okien. W obu przypadkach firma nie zwróciła kosztów wykorzystania prywatnych środków czystości)
- kolejna Pani sprzątająca miała pretensje że w ogóle pracuje i bardziej była zainteresowana narzekaniem na firmę niż sprzątaniem
- powiadomienia smsowo/mailowe wprowadzają w błąd i przychodzą losowo (przeważnie przychodzą jak się nie ma sprzątania a nie przychodzą jak jest - UBER?)

Generalnie pomysł ciekawy ale obecne wykonanie dość przeciętne, ale zaznaczam że jestem wymagający. Może skorzystam jeszcze kiedyś o ile firma przetrwa i poprawi niedociągnięcia.