Żenada!

Dopiero zobaczyłem,ze mozna ocenic rowniez ta firme.Pisze po czasie,jednak lepiej pozno niz wcale.Nie watpie w rozwiazania firmy,ze ma takie i takie plusy ale niestety przejechalem sie na niej z powodu fatalnej obslugi i podejscia do klienta-kilkakrotnie umawiano sie ze mna na wizyte,zeby dokonac instalacji,po m-cu raczyl przyjsc pan i pociagnac kabel i na tym sie skonczylo.Osoba odpowiedzialna z podlazcenie i skonfigurowanie potem wszystkiego lacznie z podpisaniem umowy totalnie zlekcewazyla sprawe,po wielu moich telefonach zapewniala ze bedzie(dzis,jutro,pojutrze...)az wkoncu za duzo stracilem swojego cennego czasu na umawianie sie bezcelowe na konkretna godzine(nie raczono nawet mnie przeprosic tel),wiec korzystam teraz zadowolony z konkurencji,a z firma o takim podejsciu do klienta nie mam zamiaru miec nic wspolnego nawet jezeli byl to jednorazowy wybryk handlowca choc wiem ze inni znajomi mieli podobne sytuacje,takze apeluje do szefów firmy zeby zwrocili wieksza uwage na swoich pracownikow-wkoncu Was reprezentuja i kreuja wizerunek!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Żenada!

Przedstawiam na Forum mój post do Stream, gdyż brak potwierdzenia odbioru i jakiejkolwiek reakcji ze strony adresata.

Gdańsk, dnia 5 października 2009 r


Stream Communications Sp. z o.o
HELPDESK

< http://www.streamcn.pl/ >
e-mail: < helpdesk@stream.pl >
infolinia: 0 801 301 594

Witam,

Przesyłam Państwu plik potwierdzenia przelewu opłat NET + Tlf. za VIII - IX/2009 w wysokości 140 zł, nadmieniam, że również wpłaciłem nierozliczoną opłatę na konto HNet za NET + Tlf. - VII/ 2009 w kwocie 70 zł.

Powinni Państwo docenić moją dobrą wolę, gdyż nie miałem obowiązku dokobywać jakiejkolwiek wpłaty. Zaznaczam, że nigdy nie podpisywałem żadnej umowy ze Stream. Oczekuję od Państwa umowy na dalszą obsługę NET + Tlf., bądź aneksu z podaniem warunków serwisu i parametrów łącza i rozliczenia NET + Tlf. W rozliczeniu płatności należy potrącić tygodniowy czas przerwy NET'u w VIII - IX/2009. Nie oznacza to jednak, że bez zastanowienia przyjmę wszelkie Wasze warunki !

Osobiście wstydzę się, gdyż namówiłem wielu przyjaciół do korzystania z usług HNet'u, a teraz muszę świecić oczyma, jednak nie spodziewałem się wrogiego przejęcia firmy HNet przez Stream i wprowadzenia bezhołowia oraz znacznego ograniczenia usług i serwisu.

Należy przywrócić FTP, news & DC++, które dotąd obsługiwał HNet, poza tym żądam bilingu OnLine opłat NET i Tlf. oraz zapewnienia symetrii duplex'owego łącza, ograniczenia maskowanego monitoringu tylko do wymagań obowiązującego prawa oraz rozsądnego serwisu !

Sądzę, że nie muszę już przekonywać Państwa, że bezmyślne stosowanie monitoringu znacznie ogranicza przepustowość Netu i wprowadza znaczną asymetrię łącza, taką politykę obsługi Internetu prowadzą tylko Chiny "ludowe".

Okazuje się, że nie tylko ja doświadczyłem przykrych niespodzianek ze strony Stream. INTERNET aż roi się od negatywnych ocen działalności Waszej Firmy. Dlaczego zabieracie się Państwo za działalność przekraczającą Wasze umiejętności ?

Jeśli Państwo nie możecie poradzić sobie z problemami szerokopasmowej sieci światłowodowej i nie jesteście Państwo w stanie zapewnić poprzednich warunków HNet'u, skłonny jestem nakłonić innych provider'ów z Trójmiasta do odkupienia od Was dawnego HNet'u. Już rozpocząłem rozmowy w tej sprawie.

Jeśli Państwo chcecie poznać opinię użytkowników o Waszej Firmie, proszę zajrzeć na stronę:
< http://www.trojmiasto.pl/Stream-Communications-o5763.html >.

Oczekuję umowy, bądź aneksu w postaci pliku pdf. Dopóki nie otrzymam wyraźnie określonych warunków, nie możecie Państwo oczekiwać ode mnie dalszych wpłat na Wasze konto !

Proszę o potwierdzenie odbioru !

Pozdrawiam,

WJS
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0