Żenujące podejście do klienta

W dniu 23 czerwca wykonałem kilka telefonów zarówno do kierowcy jak i do tej firemki. Po czym przesłałem dokładną specyfikację towaru do przewiezienia. Otrzymałem ofertę którą zaakceptowałem. Minęło kilka dni i dzisiaj w dniu 26 czerwca dzwoni do mnie kierowca i mówi, że on nie ma samochodu którym mógłby przewieźć mój ładunek!!! W efekcie nie mam czym przewieźć ładunku i straciłem tylko czas oraz poniosłem koszty - musiałem przesunąć termin przyjazdu ekipy, nocleg dla nich itp itd! Masakra - odradzam!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Żenujące podejście do klienta

Dziękujemy za negatywny komentarz od negatywnego klienta, który nie ma nawet 1% pojęcia o transporcie i uważe, że pare ton róznicy w ładunku nic nie znaczy.

Pozdrawiamy
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0