Zlikwidowana pętla autobusowa powróci kilka metrów obok

Opinie do artykułu: Zlikwidowana pętla autobusowa powróci kilka metrów obok.

Miasto ponownie zmienia plany organizacji ruchu autobusów w centrum miasta. W 2013 r. zlikwidowano pętlę Jana z Kolna , a w tym roku planuje się ją odtworzyć kilka metrów obok . Jednocześnie zamknięty zostanie plac techniczny dla autobusów, który wykonano po zastąpieniu pętli Jana z Kolna parkingiem wielopoziomowym.

Pętla Jana z Kolna została zamknięta w 2013 r., ponieważ miasto chciało pomóc deweloperowi pobliskiego biurowca Tryton zapewnić miejsca postojowe dla przyszłych ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

oni nie zmienijszyli, firma NIE CHCIAŁA TEGO PARKINGU

oni na tym stracili, bo ten wielopoziomowiec to wymuszenie Bielawy i jak widzimy kompletnie bez sensu. Sami k...wa idioci i złodzieje u władzy.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Krzysiu Koprowski - mijasz się z prawdą. Deweloper wyraźnie nie chciał tego parkingu stawiać

on ma miejsca pod budynkiem, a okolica jest tak skomunikowana, że ten parking do szczęścia nie był mu potrzebny. To wymuszenie Bielawskiego na dewie spowodowało to co jest. I jeszcze kompletnie bez sensu jak widzimy... po prostu ja p...dole.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 3

jak miasto może pomagać zmniejszyć koszty budowy prywatnej firmie kosztem utrudniania ruchu autobusów w Gdańsku ?

KPINA! jak się o tym dowiedziałem dlaczego zlikwidowali tą zajezdnie to nie zagłosowałem na Adamowicza i już więcej nie zagłosuję!.
Jeśli już wpadli na taki pomysł żeby zrobić tam parking wielopoziomowy nie mogli przeznaczyć parter tego parkingu na zajezdnie i ten przyległy plac a górne poziomy na parking ? Trochę pomyśleć przy projekcie i na pewno by dało się to tak zbudować ! A tak zakorkowali pół głównego miasta autobusami a kierowcą komunikacji pogorszyli warunki pracy!
popieram tę opinię 28 nie zgadzam się z tą opinią 1

parking

tam parkuja pracownicy z budowy
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

taniej jest zaparkować w strefie płatnego parkowania.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3

no, no !

kto, kiedy, gdzie, przy czym i za ile ? - przyklepał devciowi papierki ?
Pewnie to taka super tajemnica, że żadne proroki i wszelkiej maści abecadła przez dziesięciolecia nie doszukają się decydentów.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Parking mógł być

Ale poziom "zero" powinien być pod zadaszeniem parkingu dla autobusów komunikacji miejskiej. Decyzję o likwidacji pętli MZK w tym miejscu mogły podjąć tylko kapuściane łby urzędasów, lub argumentem była gruba koperta pod stołem.
popieram tę opinię 25 nie zgadzam się z tą opinią 1

A czy znany już jest rezultat wyliczenia mieszkań u Człowieka Który Nie Wie Ile Ma Mieszkań....
popieram tę opinię 20 nie zgadzam się z tą opinią 1

Tak czy owak, będzie musiał na siebie zarabiać. Teraz przynosi on straty nie miastu, tylko zarządcy, bo to on ponosi koszta związane z eksploatacją tego obiektu. Miasto dało grunt pod budowę, poniosło koszta związane z likwidacją pętli, ale do budowy parkingu nie dołożyło ani złotówki.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Powiedz mi po co jest ten parking?

Otóż to! Nikt nie wie po co, więc nie musisz się obawiać, że ktoś zapyta. Wiesz co robi ten parking? On odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa. To jest parking na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym parkingiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo i nikt nie ma prawa się przyczepić, bo to jest parking społeczny, w oparciu o sześć instytucji, który sobie zgnije, do jesieni na świeżym powietrzu i co się wtedy zrobi?
Prawdziwe pieniądze zarabia się tylko na drogich, słomianych inwestycjach.
popieram tę opinię 46 nie zgadzam się z tą opinią 1

piękna iluminacja

To że prawie nikt nie parkuje to nic, ale za to jaka piękna iluminacja z tego parkingu - wszystkie poziomy całą noc pięknie oświetlone .
\chyba na chwałę Budyniowi.
popieram tę opinię 22 nie zgadzam się z tą opinią 1

podejrzewam że koszt budowy parkingu= kosztowi pętli czyli ok 4 mln zł.

podejrzewam że koszt budowy parkingu= kosztowi pętli czyli ok 4 mln zł. Niezły wał - ktoś dostał darmo kawał gruntu w samiuśkim centrum (wartość około 1,5 tys/m2 ) po to by miasto po 20 latach dostało wyeksploatowany budynek :). I miasto musi sobie jeszcze znaleźć wybudować nową pętle. Gdzie jest CBA?
popieram tę opinię 21 nie zgadzam się z tą opinią 0

A kto to był Dworcow ? - bo przecież jest

ulica Dworcowa.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

A wystarczyło

tak poprowadzić rozmowy z deweloperem i tak zaprojektować parking by na poziomie "0" była pętla autobusowa / zadaszona / z pomieszczeniami socjalnymi.Wystarczyło pomyśleć
popieram tę opinię 38 nie zgadzam się z tą opinią 2

w 2013 zlikwidowano pętlę. do końca 2014 kierowcy srsli i sikali po krzakach. autobusy były wszędzie.

teraz odbudowa pętli? w imię pomocy developerce? poniewierka kierowców, stracona i wydana kasa na parking i teraz nową pętlę i tak poprostu. i już?
popieram tę opinię 24 nie zgadzam się z tą opinią 0

xxx

to niech ten parking wielopoziomowy bedzie za free, sciezki rowerowe tem macie za free
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 6

ta ustawa to konsekwencja zle przeprowadzonej ustawy z PO

trybunal kazal jak tak zmienic. wiec milcz kodziarzu.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 8