Zniesmaczeni obsługa

Mogłabym napisać dużo dobrego o jedzeniu, miłym wystroju, urokliwym widoku z ogródka na kościół mariacki.... Ale nie napiszę, ponieważ jak to często bywa jedna rzecz potrafi popsuć całe miłe wrażenie. Tak niestety było tym razem- niemile zachowanie Pani Menadżer (chyba- strój prywatny) sprawiło ze wyszłam rozczarowana. Zwłaszcza tym ze w takim miejscu, przy takim poziomie cen, obsługa jest na żenująco niskim poziomie- nie tylko ignorowania w oczekiwaniu na miejsce ( tak, wiem wiem ale dla mnie dużo rezerwacja zagranicznych turystów nie jest wyjaśnieniem), niemile przywitanie (to ze nie jestem obwieszona złotem nie oznacza ze nie stać mnie będzie na coś więcej niż woda) po niewybredne dawanie znać ze już powinnismy iść bo dopijając napoje przedłużamy oczekiwanie kolejnych gości. Myślę że osoba która powinna być przykładem dla reszty załogi restauracji obsługującej gości powinna przedewszystkim poczytać o zasadach kulturalnego zachowania, bo tego najbardziej zabrakło
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Potwierdzam.

Obsługa wyprana z pozytywnego nastawienia do klienta.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0