Zwrot pieniedzy
W zeszłym tygodniu zakupilam w sklepie internetowym Castorama Gdansk Oliwa kabinę prysznicową. Wczesniej z uwagi na niejasnosci co do prawej czy lewej kabiny skontaktowalam sie telefonicznie z pracownikiem dzialu z lazienkami, który udzielil mi informacji na zadanie pytanie a nastepnie poinformowal mnie,ze kabin jakich potrzebuje na stanie maja 2 szt. W zwiazku z tym się na stronie sklepu ale niestety okazalo sie, ze nie maja juz takich kabin. Zakupilam.wiec kabinę z innym panelem, ktora byla dostępna. Za kabinę zaplacilam w formie Przelew24. W zwiazku z tym,iz mieszkam za granicą zaplacilam potrzebna kwotę z zagranicznego konta placac rowniez za przewalutowanie na złotówki. Dzien pozniej tj. 27.06.2019r otrzymalam emaila, ze niestety ale nie posiadaja zakupionego przeze mnie towaru i zwracaja mi pieniadze. Do dnia 2 lipca nie otrzymalam jednak zwrotu gotowki wiec skontaktowalam sie z pracownikiem w/w sklepu. Otrzymalam informację ,ze pieniadze przesłane zostaly 27.06 i tego samego powinnam miec pieniadze na koncie. Poprosilam o przeslanie mi potwierdzenia przelewu. Otrzymalam go. Poinformowalam pracownika ksiegowosci, ze nadal nie otrzymalam pieniedzy. Zostalam poinformowana, ze