Zwykłe kontrole drogowe lub "suszenie" w Gdyni

Temat dostępny też na forum: Motoryzacja
Witam, jestem kierowcą i po Gdyni codziennie robię wiele km, ale zwykłej kontroli czy suszenia nie widziałem już od naprawdę długiego czasu. Albo mam cholerne szczęście albo po prostu drogówka się opierdala. Jak z tym jest u was gdy jeździcie po Gdyni. Często natrafiacie na miśki czy macie podobnie jak ja? Głównie chodzi mi o rejon Gdyni od Rumi do Akademii Morskiej(w tym całe Obłuże, Pogórze itp.).
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Zwykłe kontrole drogowe lub

Ja śmigam codziennie na trasie Gdańsk Kowale - Gdynia Centrum i czasami widzę patrol nieoznakowanym radiowozem na obwodnicy (w ciągu 3 lat widziałem go może 5 razy).

Oznakowanym radiowozem dosyć często kontrolują na końcówce Estakady Kwiatkowskiego przy wjeździe na obwodnicę - tutaj kontrolują raczej czy nikt nie wyprzedza na zakazie oraz rutynowe kontrole kierowców i pojazdów - nie używają tam suszarki.

Jeszcze rzadziej spotykam radiowóz na końcu pasa rozpędowego przy wjeździe na Estakadę z ul. Morskiej w kierunku obwodnicy - tutaj akurat sprawdzają prędkość.

Ostatni też dwa razy widziałem akcję trzeźwy poranek - raz na Drodze Różowej w kierunku centrum, na wysokości CH Wzgórze i drugi raz na ul. Chwarznieńskiej w kierunku centrum, zaraz za zjazdem z obwodnicy.

Tak więc kontrole nie są nagminne ale czasami jednak są.

Dokładnie, praktycznie zero policji na drogach, dlatego większość kierowców jeździ jak bydło. Gdzie są te setki nieoznakowanych radiowozów i fotoradarów?

Na obwodnicy są ograniczenia do 50 km/h i nikt ich nie przestrzega, nawet ciężarówki jadą tam przynajmniej 80 km/h
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

i bardzo dobrze, bo na obwodnicy jedzie się 120 a nie 50

A jak nie potrafisz jechać min. 100 na zwężeniu to nie jeździj wcale - będzie mniej korków spowodowanych przez baranów zaplątanych w barierki bo nie potrafią jechać po prostej.