beznadzieja

super obsługa , chciałem oddać drukarkę lexmarka do naprawy,dziewczyna przyjmująca sprzęt zamotana ,chyba ograniczona umysłowo, zawołała kogoś z serwisu ale gościu zaatakował mnie krzykiem że żle obsługuje sprzęt,mówił coś że "kto kupuje takie guano w supermarkiecie"i zaczoł gadać przez 10 min o drukarkach innej firmy.Mówił cały czas podniesionym głosem.idiota ,powinien udać sie do lekarza.DŁUGI TERMIN naprawy. serwis beznadziejny,obsługa makabra.drukarka naprawiona dobrze,ale nie polecam
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: beznadzieja

Szanowny Panie!
Cenimy sobie uwagi naszych klientów, ponieważ zależy nam na tym, by wszyscy byli zadowoleni z jakości naszych usług. Wypowiedź Pana jest napisana w tonie obraźliwym i w taki sposób, że trudno się do niej odnieść merytorycznie. Ponadto w komentarzu jest wiele nieścisłości.
Początkowo pisze Pan "chciałem oddać drukarkę , ale gościu zaatakował mnie krzykiem", co wskazywałoby na to, że jednak jej Pan nie oddał do serwisu. Następnie wymienia Pan poszczególne elementy realizowania usługi i ocenia "serwis beznadziejny", po czym kończy Pan wypowiedź zwrotem "drukarka naprawiona dobrze".
Zweryfikowaliśmy również powyższy wpis w oparciu o wykonywane ostatnio naprawy. W ostatnim czasie (nie uwzględniając drukarek naszych stałych i kontraktowych klientów) w serwisie prowadziliśmy naprawę tylko jednej drukarki Lexmark. Usługę (ekspertyza, zamówienie niezbędnych części, naprawa oraz testowanie) zrealizowaliśmy w ciągu 9 dni roboczych od dnia przyjęcia sprzętu, co jest terminem poprawnym, szczególnie, że konieczne było oczekiwanie na część zamienną.

Dbamy o to, by nasze usługi były realizowane na najwyższym poziomie, chcielibyśmy wyjaśnić zasygnalizowany problem oraz ustalić przebieg naprawy, o której Pan wspomina, a także podejście naszego personelu do klienta. Dlatego w tym celu prosimy o kontakt na adres biuro@greengo-it.pl.

Z wyrazami szacunku
Asystentka Serwisu
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2