brak czasu dla stałego klienta
Z usług salonu fryzjerskiego w Tesco korzystam od ponad 10 lat. Polecam przesympatyczną i bardzo kompetentną fryzjerkę panią Alę.
Niestety z uwagi na dokonywanie zapisów na konkretne godziny nigdy nie ma możliwości załatwienia strzyżenia "od ręki". Mam niestety taką prace ze trudno mi zaplanować cokolwiek i umowić się na konkretna godzinę z wyprzedzeniem paru dni. Ostatnio za każdym razem jak przychodzę odbijam się bo nie ma tego dnia czasu ani od ręki (co absolutnie zrozumiałe nie wymagam specjalnego traktowania) ani do końca dnia (np po godz. po 20) i nigdy nie ma szans wygospodarować 15 minut na strzyżenie dla stałego klienta. Smutne że macie w nosie stałych klientów. Może zlikwidujcie te cholerne zapisy na strzyżenie męskie to więcej zarobicie??
Niestety z uwagi na dokonywanie zapisów na konkretne godziny nigdy nie ma możliwości załatwienia strzyżenia "od ręki". Mam niestety taką prace ze trudno mi zaplanować cokolwiek i umowić się na konkretna godzinę z wyprzedzeniem paru dni. Ostatnio za każdym razem jak przychodzę odbijam się bo nie ma tego dnia czasu ani od ręki (co absolutnie zrozumiałe nie wymagam specjalnego traktowania) ani do końca dnia (np po godz. po 20) i nigdy nie ma szans wygospodarować 15 minut na strzyżenie dla stałego klienta. Smutne że macie w nosie stałych klientów. Może zlikwidujcie te cholerne zapisy na strzyżenie męskie to więcej zarobicie??