brak reakcji na reklamacje

Miesiąc temu kupiłam biurko w Agacie w Gdańsku w paczce okazał się uszkodzony towar konkretnie blat biurka. Na naszą reklamację zero odpowiedzi, żadnego telefonu żadnego @. Na mój telefon ciągle ta sama ściema że ciągle szukają na ewentualną wymianę blatu. Osoba w tym dziale jest nieadekwatna do stanowiska przecież należałoby się w pierwszej kolejności z kontaktować z producentem. Olewający stosunek do klienta i co z tego że rozmowa nagrywana jak nic nie zmienia faktu. Porażka może jak przez sąd konsumencki się przejdzie to zaczną reagować jak się należy. A może nikt nie przeszkolił pracownika że towar wymienia się i zgłasza u producenta. PORAŻKA w życiu nic tam nie kpię!!!!!!!!!!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja wprawdzie nie w salonie, ale zamawialam online naroznik w salonie agata - niestety w paczce brakowalo nozek, ale w trakcie tygodnia normalnie zostaly doslane, zadnych problemow z reklamacja nie mialam. Moze trzeba tez spokojniej podejsc do tego i nie nastawiac sie ze to przeciwko klientowi ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0