Odpowiedź obiektu
Ta opinia nie została przez nas zablokowana ani usunięta, chcemy pokazać, iż nie ma dla nas spraw niemożliwych. Tak też było w przypadku samochodu Pana Waldemara, który zdecydował się u nas zakupić samochód używany. Nasi doradcy dopasowali i wypełnili wszystkie formalności 100% kredytowania pojazdu. Nabywca otrzymał komplet dokumentów i zdecydował się na ubezpieczyciela nie związanego z firmą K&K Wojtanowicz. W związku z błędami w cesji polisy ( zakresu i następnie treści ubezpieczenia ) nie byliśmy wstanie uruchomić finansowania pojazdu i wydać samochodu przed weekendem - poprawna polisa dotarła do nas o godz. 18.33 w piątek. Pragniemy zauważyć, iż Pan Waldemar rozpoczął procedurę kredytową u nas w salonie dopiero w czwartek. Niestety nie możemy wydać samochodu, który nie był sfinansowany a nawet zaliczkowany. Dokładamy wszelkich starań aby klienci naszych salonów zawsze byli obsłużeni profesjonalnie i najwyższym poziomie. Sprawę wyjaśniliśmy z Panem Waldemarem, naturalnie jesteśmy do dyspozycji w razie jakichkolwiek wątpliwości.
0
0