Dzień dobry
Korzystałem z Państwa usług pierwszy raz, z powodu zakupu internetowego lodówki i muszę powiedzieć, że jestem, lekko mówiąc bardzo niezadowolony z usługi przynajmniej z dwóch powodów:
1. Telefonów nie odbieracie, kontakt e-mail nie funkcjonuje, gdyż uruchomienie e-connect na strona e-reklamacje/e-connect powoduje przekierowanie na stronę z komunikatem „strony nie znaleziono”.
2. Kurier odmówił spisania protokołu szkody / rozbieżności. Zaraz po przyjęciu pieniędzy ok. 14 15 odjechał, a ja zostałem z lodówką, która po rozpakowaniu okazała wybrakowana tj. niedomykające się drzwi, nie pasujące półki oraz skazy na lakierze w widocznym miejscu. Kurier odmówił spisania protokołu wykazując przy tym bardzo arogancką postawę. Stwierdził, żebym zadzwonił sobie do firmy Schenker i zgłosił ten fakt, bo on musi mieć jakieś dodatkowe zlecenie. Odmówił przy tym podania nr telefonu, na który mam dzwonić – powiedział żebym sobie znalazł w internecie. W internecie natomiast, na Waszej stronie, jest tak jak napisałem w pkt. 1, czyli dziadostwo.
Proszę o pilny kontakt i wyjaśnienie sprawy (dostawa 31.07.2017 ok. godziny 14 15, numer przesyłki: 2445797703, nr listu przewozowego 2445797703.