gdzie w Gdansku mozna zjeść dobre dania wegetariańskie?

Czy jest tu ktos z taką wiedzą? Moze jacyś wegetarianie?
Ja zajadam mięsko ale tym razem potrzebuje gdzieś ugościć wegetarian. Nie mam doświadczenia z takim idaniami w knajpach. Można liczyć na jakieś wskazówki?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: gdzie w Gdansku mozna zjeść dobre dania wegetariańskie?

Polecam zdecydowanie GREEN WAY'a w Gdańsku( lub w Gdyni,Sopocie). Można spokojnie iść i smacznie oraz tanio zjeść do Green Way'a mieszczącego się prawie w Centrum: ul.Garncarska 4/6 , a także na ul.Subisława tel. 554-84-89, i jeszcze tu :ul.Szczęśliwa 3 .Dania naprawdę smaczne,obfite i na dodatek na każdą kieszeń,tym bardziej ze ostatnio ta sieć barów wegetariańskich otrzymała dotacje.Przykładowo danie obiadowe jeśli dobrze pamiętam ( a byłam tam tydzień temu) najdroższe kosztowalo niecałe 7zł.Smacznego!

Taki hura optymizm w stosunku do tego baru jest nie całkiem prawdziwy. Miszkam w Centrum i GREEN WAY'a na Gancarskiej staram się raczej omijać ze wzgl. na to, że jest tam zdecydowanie zbyt mało miejsca aby spokojnie zjeść. W godzinach szczytu 'setka' ludzi czekając na swoją kolej patrzy Ci w oczy, aby tylko nie przeoczyć kiedy wyjdziesz i zwolnisz miejsce. A co do jedzenia... W tej kwesti zgadzam się z Madzią, że jest bardzo smacznie i obficie.
Szkoda tylko, że jak się bierze jedzenie na wynos to trzeba dodatkowo płacić :-(. Nawet dodatcje z UE nie pomogły :-))))

fakt zgadzam sie co do lokum na gancarskiej katastrofa z miejscem do jedzenia chociaz jakis ogródek by zrobili lub co wtym rodzaju , jedzonko smakowite tylko nie ma gdzie wszamac :)

Inne tematy z forum

Przeróbki krawieckie Gdynia Obłuże, Pogórze Dolne- gdzie? (13 odpowiedzi)

Witam, mam do wymiany zamki w spodniach i kurtce jesiennej macie jakieś namiary na osobę...

Szukam dobrego prawnika do firmy (8 odpowiedzi)

Czy przy prowadzeniu biznesu wykorzystujecie usługi prawnika i w jakim zakresie? Długoterminowo,...