gdzie zamieszkac w Trojmiescie?? bardzo prosze o rady mieszkancow tego urokliwego miejsca na ziemi;))

Witam wszystkich mieszkancow Trojmiasta ;)))

Bardzo potrzebuje Waszej rady. Ja i moj narzeczony planujemy na stale przeniesc sie do Trojmiasta. Aktualnie przebywamy w portowym miescie na poludniu Anglii. Zamierzamy kupic mieszkanie nad polskim morzem - najbardziej w Trojmiescie. Czy moglibyscie pomoc nam sluzac rada typu w ktorym miescie : Gdansku, Gdyni czy Sopocie najlepiej sie osiedlic, gdzie mieszka sie najlepiej-najbezpieczniej,ewentualnie ktore osiedla, jak wyglada rynek pracy ? - ja jestem nauczycielem, moj narzeczony od 5 lat pracuje w nieruchomosciach.zreszta-kazde opinie sa dla nas cenne. LIcze bardzo na wasza pomoc i z gory dziekuje za kazde slowo;)

pozdrawiam cieplo

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: gdzie zamieszkac w Trojmiescie?? bardzo prosze o rady mieszkancow tego urokliwego miejsca na ziemi;))

Ogólne pytanie to i ogólna odopwiedź:

- Tam gdzie Cię bedzie stać (Sopot najdroższy)
- Tam gdzie jest to co lubisz (Zabytki np w Gdańsku)
- Tam gdzie dostaniesz pracę (po co dojeżdżać)
- Jak bezpieczeństwo to nowe getta z ochroną i otoczone płotem i z monitoringiem.
- Jakiw wyskokie budownictwo, czy domy wilelorodzinne czy bloki czy domek czy kamienica a może zamek?

Jak narzeczony pracuje w nieruchomościach to to wszytko wie że polacać można konkretnemu klientowi whg ego preferencji i zamożności a nie ogólnie.

Ogólnie to kup w najlepszym najtanszym najbezpieczniejszym miejscu w 3m na jakie Cię bedzie stać.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: gdzie zamieszkac w Trojmiescie?? bardzo prosze o rady mieszkancow tego urokliwego miejsca na ziemi;))

A jak chcesz sobie poczytać o dzielnicach opinie to tu:

http://katalog.trojmiasto.pl/dom_i_budownictwo/dzielnice_i_osiedla

Bardzo fajna opinia
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pod molem w Sopockowie:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0